Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de NN Egmond Halve Marathon zelf!

Business

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business Run opent op 14 augustus 2023.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit 1 januari 2024, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard de tickets toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving bij 'Voor wie is dit ticket?' voor 'Ik weet het nog niet'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Let op dat je de startnummers voor 4 december 2023 toewijst aan de deelnemers, zodat de naam op de achterkant van het startnummer gedrukt kan worden.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’/'Bank transfer'.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Dit kan gebeuren om één van deze redenen:
- Er is betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Je kunt opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Kies in jouw dashboard bij 'Facturen' voor voor 'Overboeking/'Bank transfer' en vervolgens voor 'Betaal' zodat je de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference kunt zien.

- De betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw persoonlijke dashboarden jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Tickets toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Klik op het ticket dat je wilt toewijzen en vul de gevraagde persoonsgegevens in en vervolgens op 'Ticket toewijzen'. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een eigen persoonlijk dashboard.

Je kunt er ook voor kiezen om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op 'Kopieer link' of 'Deel link' die je vindt onder de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 4 december 2023, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers nog naar het juiste adres te kunnen verzenden.
Vanaf 4 december 2023 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?

Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op het ticket wat je wilt bewerken bij 'Toegewezen tickets' en klik op 'Bewerken'. Vul het juiste e-mailadres in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Startnummers
Waar worden de startnummers bezorgd?
Je hebt bij inschrijving aangegeven of je de startnummers op het factuuradres of op het huisadres van de deelnemer wilt ontvangen. Wanneer is gekozen voor het huisadres van de deelnemers, moeten de adressen uiterlijk 4 december 2023 aangevuld zijn in het dashboard van de deelnemer. Wanneer het adres van de deelnemer niet is aangevuld, wordt het startnummer automatisch naar het factuuradres verzonden.

Wanneer worden startnummers bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Je ontvangt hier een track&trace link van. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

NN Egmond Halve Marathon 2024

Start/finish
Waar is de start en de finish?
De start en finish van de NN Egmond Halve Marathon bevinden zich op de Boulevard Noord in Egmond aan Zee. De finish van de kwart marathon is op de Zeeweg, ter hoogte van de hoofdingang van Hotel Zuiderduin.

Lees hier meer over de start en finish van de Egmond Mini Marathon.

Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start?
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.

Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de (voorlopige) startijden.

Mag ik starten in een ander startvak?
Je mag bij de NN Egmond Halve Marathon starten in een later startvak. Eerder starten is niet toegestaan.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Wij raden je aan de auto te parkeren op één van de voorgestelde parkeerplaatsen en vanaf daar met een pendelbus verder te reizen naar Egmond aan Zee. Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid.

Hoe kan ik het beste komen met openbaar vervoer?
Als je met de trein komt, dan raden wij je aan om uit te stappen op NS-station Heiloo en vanaf daar gebruik te maken van de pendelbussen. Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid.

Pendelbusticket

Wanneer je bij jouw inschrijving een pendelbusticket gekocht hebt, kan je met jouw QR-code uit jouw bevestigingsmail of persoonlijk dashboard gebruik maken van de pendelbus.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je in Sporthal De Watertoren.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de NN Egmond Halve Marathon gelden de volgende limieten:
- De tijdslimiet van de halve marathon is 3 uur. De finish sluit om 16.05 uur.
- De tijdslimiet van de kwart marathon is 1 uur en 40 minuten. De finish sluit om 12.20 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Klik hier voor de verzorgingsposten van de Halve Marathon.
Klik hier voor de verzorgingsposten van de Kwart Marathon.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?

Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
Naast Sporthal De Watertoren, op het veld van VV Egmondia, is een grote verwarmde tent geplaatst, waar deelnemers zich kunnen omkleden. In de kleedkamers van de voetbalvereniging, die ook beschikbaar zijn, is zeer beperkte douchegelegenheid aanwezig.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?

Vlakbij de sporthal kun je kleding inleveren of achterlaten. Dit kan op de volgende locaties:
1. In de tenten voor Sporthal De Watertoren (bewaakt);
2. In de tent op het voetbalveld van VV Egmondia (onbewaakt). . Inlevering is op eigen risico.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.

Zijn er kluisjes?

Voor Sporthal De Watertoren wordt een lockerwagen geplaatst. De kosten voor het huren van een locker zijn € 5,00 waarvan € 2,00 borg wordt gerekend.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Kids
Is er een prijsuitreiking bij de Egmond Mini Marathon?
Onder het motto 'Meedoen is belangrijker dan winnen' en 'Iedereen is een winnaar', is er geen prijsuitreiking. Alle kinderen ontvangen een medaille na de finish.

Ik wil graag met mijn kind mee rennen, mag dat?
Ouders met kinderen van 4 t/m 6 jaar mogen met hun kind meelopen over het parcours. Begeleiding bij oudere kinderen is niet toegestaan.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in sporthal de Watertoren.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.
Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele lopers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht